Bivirkning?

Vekta dreper meg, både tallet og synet som møter meg i speilet er større, eklere.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg frykter at jeg igjen har fått økt matlyst som bivirkning av den nye medisinen. Den siste uka har jeg spist noe enormt og jeg har hatt en helt forjævlig sultfølelse HELE tiden. Samtidig så merker jeg at humøret er på vei i riktig retning, og det går mye lettere å gjennomføre vanlige aktiviteter, som foreksempel å vaske håret, stå opp om morgenen og i det hele tatt ikke være konstant nede i kjelleren.
Jeg har bestemt meg for å prøve i to uker til, før jeg eventuelt slutter med medisinen.
Jeg hadde jo slike dager med spisemaraton før jeg skiftet medisin også, jeg «håper» på en måte at det bare er en del av Matkaoset, at jeg har hatt en dårlig periode bare. Sånn at jeg slipper enda et medisinbytte, for det virker ut som om denne som jeg tar nå hjelper litt.
I dag har sulten heldigvis ikke vært like intens, jeg har spist under det normale kaloriinntaket til folk flest, problemet er bare at det er dobbelt så mye som det som er normalen for meg. Håper dagen i morgen blir lettere.

Har farget håret i dag, og det hjalp litt på humøret, var fint med en forandring etter ett år som grønnhåret. Denne gangen ble det en kombinasjon av rødt og svart, en gjenganger som jeg hele tiden ser ut til å falle tilbake til 🙂

Reklame

6 kommentarer om “Bivirkning?

  1. Åh det er så fint å høre at du føler deg bedre!! bare ikke bli redd fordi du spiser mere, det er jo derfor du klarer mere også! ikke bytt medisiner bare fordi du spiser, tenk på det livet du kan få når nå ting endelig blir bedre, mat er faktisk 100% nødvendig, det vil vi alldrig komme foruten, selv hvor mye vi ønsker det ! Håper at du ikke bytter nå som du endelig er på vei oppover ! stay strong now okey!! du må bare holde ut de tankene om at mat er dårlig, klarer du det så kommer du deg ut av dette kaoset!! jeg er her når som helst!! om du noen gang trenger støtte eller bare noen å pøse ut til!! jeg kan texte og ringe ubegrenset så ikke tenk på det !!! ❤ ikke nøl okey!? du er aldeles ikke alene her i verden! prøv i 2 uker til så skal du se hvor godt det går ❤

    Liker

  2. Det er en ganske vanlig bivirkning til mange medisiner- men det er også en bivirkning som ofte går over. Men skjønner godt hvordan det er. Been there. Hvis den funker så for all del, VENT før du avslutter den! ❤

    Liker

  3. My_ana_life: det er enormt vanskelig å tenke slik, men jeg prøver virkelig. Hater bare så inderlig å miste kontrollen slik jeg føler jeg har gjort nå :/
    Jeg er her for deg også vennen, tusen takk for tilbudet, jeg har også ubegrenset text og ringetid, men må advare deg på at jeg har telefonskrekk så tror ikke jeg greier å ringe helt enda, men meldinger vil jeg gjerne utveksle om du også vil! Har du snapchat forresten? Kunne gitt deg den også hvis du vil ?
    Klem

    Liker

  4. Lisa: Jeg skal prøve å ta den en stund til, men sultfølelsen er helt jævlig, håperhåper sånn at den forsvinner for medisinen hjelper litt, er litt rådvill her om hva jeg skal gjøre 😦
    ?

    Liker

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s